Motorcykelkørekort i Næstved

Sikkerhed i top

Hos Næstved Køreskole bliver du iklædt MC-Jakke, bukser, styrthjelm, handsker og rygskjold til brug under øvelseskørsel.

Eget udstyr kan naturligvis anvendes.

I boksen til højre (på telefonen vil den være herunder) kan du se lovkravene for motorcykelkørekortet. Bemærk dog at den enkelte elev kan have behov for flere timer, og det justeres individuelt.

Lovkrav til motorcykelkørekort
26 lektioner i teorilokale
4 lektioner på lukket øvelsesplads
13 lektioner i manøvrer på vej
5 lektioner i manøvrer på køreteknisk anlæg

Har du ikke kørekort til bil, skal du også have 8 timers færdselsrelateret førstehjælpskursus (Arrangeres af køreskolen)

Yderligere lovkrav

Undervisningen må begyndes 3 måneder før man fylder 18 år.

Teoriprøven kan tages 1 måned før man fylder 18 år, men praktisk prøve kan først afholdes når man er fyldt 18 år. Lægeerklæring fra egen læge – husk at medbringe et pasfoto.

Teoriundervisningen vil ligge på samme tidspunkt hver uge. Øvelseskørslen skal ligge i nær tilslutning med teoriundervisningen. Der skal køres hver uge, og på forskellige tidspunkter. Øvelseskørslen skal foretages både i forskellige typer af trafik, og på forskellige tider af døgnet, herunder kørsel i myldretid, kørsel i mørke, etc.

92 paires de volontaires d’orientation hétérosexuelle ont assisté à l’enquête, composée de relations étroites d’un mois à neuf ans. Leur erection pharmacie sans ordonnance moyenne s’élevait à 21 mois. L’âge de “expérimental” se pose dans l’intervalle de 19 à 30 ans.